Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jul 2024 14:41:58 +0300

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/05627 aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 11314 
Raasiku haigla tee// 11316 Raasiku Jaama tee// 11316 Raasiku Jaama tee lõik 
3// 4// Aia tänav// Koidu tänav// Nurme tänav// Nurme tänava lõik 1// Paju 
tänav// Saare tänav lõik 2// Tallinna mnt 48a, Harju maakond, Raasiku vald, 
Raasiku alevik, 11314 Raasiku haigla tee// 11316 Raasiku Jaama tee// 11316 
Raasiku Jaama tee lõik 3// 4// Aia tänav// Koidu tänav// Nurme tänav// Nurme 
tänava lõik 1// Paju tänav// Saare tänav lõik 2// Saare tänava lõik 2// 
Tallinna mnt 48a (null, null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 65101:007:0069 Harju maakond, Raasiku vald, 
Raasiku alevik, 11314 Raasiku haigla tee 65101:007:0077 Harju maakond, 
Raasiku vald, Raasiku alevik, 11316 Raasiku Jaama tee

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27053933>  (menetlus nr: 
440904), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister